De Schoenfabriek
terug

PON Automotive

In opdracht van organisatiebureau BINK heeft De Schoenfabriek diverse incentive-campagnes van PON Automotive (importeur van o.m. Volkswagen, Audi, Skoda, Porsche en Lamborghini) van een herkenbare ‘smoel’ voorzien.

Na het eerder succesvolle T-Team en de USP Coach (waarbij USP stond voor ‘United Sales of PON’) werd meest recent de USP Ploegleider door Mart Smeets op de BedrijfsautoRAI geïntroduceerd, gebaseerd op de stereotype fanatieke, gezellige Brabander in een officiële Skoda volgauto, die feilloos de parallel trekt met het wielerpeloton.

Van kick off tot beloning zijn deze metaforische iconen telkens breed ingezet als rode draad van de gehele incentive-trajecten, variërend van ‘live’ aanwezigheid bij (inter)nationale meetings en dealerbezoeken tot de meest uiteenlopende (audio)visuele en tastbare uitingen als videoclips, koffiemokken, magneetborden en kaartspellen. Waar nodig kwam men bij PON ze tegen, en zelden zonder reden.

website: www.pon.nl  //  opdrachtgever: BINK