NIEUWSGIERIG?

Als je naar aanleiding van dit project vragen hebt, stel deze dan vooral. Wij vertellen graag alle over 'ins en outs' met betrekking tot onze projecten.  

+31 (0)24 360 45 53

of mail ons info@deschoenfabriek.nl

USP-Ploegleider.jpg

PON AUTOMOTIVES

In opdracht van organisatiebureau BINK heeft De Schoenfabriek diverse incentive-campagnes van PON Automotive (importeur van o.m. Volkswagen, Audi, Skoda) van een herkenbare ‘smoel’ voorzien.

Na het eerder succesvolle T-Team en de USP Coach (‘United Sales of PON’) werd later de USP Ploegleider door Mart Smeets op de BedrijfsautoRAI geïntroduceerd. Gebaseerd op het stereotype fanatieke, gezellige Brabander die in een officiële Skoda volgauto, een feilloze parallel trekt met het wielerpeloton.

Van kick-off tot beloning zijn deze metaforische iconen telkens breed ingezet als rode draad van de gehele incentive-trajecten, variërend van ‘live’ aanwezigheid bij (inter)nationale meetings en dealerbezoeken tot de meest uiteenlopende (audio)visuele en tastbare uitingen als videoclips, koffiemokken, magneetborden en kaartspellen.

Opdrachtgever: BINK, in opdracht van PON